Update

Hej, förlåt att jag inte har skrivit på 2 dagar nu men jag har varit rätt så upptagen. Igår skrev jag inte för att jag åkte till centrum och skulle köpa lite julklappar igen som jag gjorde i söndags oxå! Sen efter jag var inne i centrum åkte jag till mammas jobb, för att hon skulle hämta nånting tror jag. På vägen till hennes jobb stannade vi p ånån frisör salong och fixade ögonbrynen. En av dom som jobbade där plockade ögonbrynen och det gjorde så ont! Hon drog något konstigt band på dom oxå. Me om man vill vara fin får man lida pin. Hon färgade dom oxå så nu har jag mörka ögonbryn! Hihih :) Är fortfarande lite öm från när hon plockade dom men inte lika mycket som jag var igår. 
På den salongen gjorde dom förlängning på naglarna. Det var en tjej som var där mot slutet som fixade sina naglar, hon slipade dom eller något. När man gör sådan här förlänging så är det gummi man sätter på naglarna, ni vet alla tjejer som har fransk manikyr, dom har typ gummi/silikon på naglarna. Jag vill ha sånt men mamma tycker det är för dyrt så jag får väll nöja mig med mina lösnaglar istället.

I söndags hade vi en liten julafton med Peter och Mimmi. Mimmi fick en klänning/linne av mig och mamma och jag fick en klänning som är hur snygg som helst.  Den såg ut så här:


Och då var jag ju bara tvungen att köpa ett par pump's till. Dom kommer från H&M. Jag sprang runt och provade en massa skor men alla hade ju jätte höga klackar och de fick jag ju inte ha för morsan då då.

Här kommer en bild på allt sammans ihop!
Hihii, där ser ni mina lösnaglar oxå!


Nu vet ni att jag lever i allafall!
PUSS & KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Justine

min kompis köpte precis samma klänning.. måste säga den verkligen är fin:)ha en trevlig dag! kramis

2009-12-22 @ 10:12:50
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

så full kläning

2009-12-27 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0