Shitshit !

Visst sa jag att jag inte tänker vara sjuk dom sista fyra dagarna? Jo, det sa jag men det tänker jag tydligen. Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har typ halsfluss, eller något. Jag är jätte snuvig, har jätte ont i halsen, ont i huvudet. Typiskt sånt man får på vintern. Jag har inte ätit så mycket idag heller, så jag har mått lite illa också :( Det är verkligen inte kul att vara sjuk, det är hemskt, hemskt.

Alla ni vet väl vem Agnes Carlsson är?

Vann idol 2005-2006? Jag tror det ar så.
Jag har börjat lyssna på hennes låtar, otroligt bra! Hon är ju USA:as favorit! Hon har verkligen lyckas.
Dom här låtarna är bäst♥

Release me - Agnes


Emotional - Agnes


Champion - Agnes


Right here right now - Agnes


Glöm inte att lägga till en liten kommentar !
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig <3 :(

2009-12-16 @ 16:06:15
URL: http://hannaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0