Nu är det vinter!

Ciao allihopa, nu är det vinter!!
Jag tycker det är rätt så mysigt när det snöar, tycker inte ni det också? Förra året snöade det ingenting typ. Imorse var jag hos doktorn, hon sa att det var ett virus jag hade, och att jag måste vila så mycket så möjligt, och jag fick "typ" inte gå till skolan sen på kvällen. Min skola har ju julavslutning idag på kvällen istället för på fredag (imorgon). Det suger att jag inte kan komma på avslutningen! Och jag kan säkert inte komma på ridningen imorgon heller och det är hoppning. Det är liksom roligast av allt! Uuuhh vad jag hatar att vara sjuk:(

Vet ni vad jag ska åka nästa vecka?
Jag ska till Danmark :) På ondsag åker vi. Jag ska fira jul där med mina kusiner och familj. Jag hoppas inte att jag kommer att fortsätta vara sjuk då...
Hihi, sart ska mamma gå och köpa julgran !!
Nu ska jag ta och slappa lite!
PuSs & KrAm.

Kommentarer
Postat av: meeeeliiiiisssa

va söt blogg (:

2009-12-17 @ 22:36:21
URL: http://melissaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0